maandag 25 april 2016

24 April.. Zondag en dan?

Dag 2, 24 april.

Vannacht was ik om half 3, klaar wakker, ik was volledig overtuigd dat ik de hele nacht had doorgeslapen en het een kwestie van minuten zou zijn voordat de wekker af zou gaan. Niet dus!
Om 5 uur gebeurde het zelfde, waarna ik maar even gelezen heb om aansluitend toch nog door te slapen tot een uur of half 8. Niks bijzonders dus.. Voor zo'n eerste ochtend in Florida.
Sterre had nergens last van en sliep door tot ze wakker werd van mijn gerommel, omdat ik een kopje koffie ging zetten.

Tja, wat doe je zo'n eerste dag, als die dag ook nog op zondag valt.. ook dat is, voor ons, niet zo lastig, je gaat shoppen. In de Lake Buena Vista Factory Store outlet, ik geloof niet dat we hier ooit eerder zijn geweest..
Maar niet voordat we eerst een broodje bij Dunkin' Donuts hebben gescoord, wat op zich al een hele belevenis was, omdat kennelijk heel veel mensen besloten hadden uit ontbijten te gaan. Bij Dunkin' Donuts hadden ze daar wat problemen mee. Het opnemen van de bestelling en het afrekenen ging prima, maar daarna was het voor de gestresste medewerkers toch echt een challenge.
Je krijgt een ticket met het nummer van me bestelling, ze waren nog bezig met nummer 645, wij hadden 669. Dat was op zich nog niet zo verontrustend, totdat we in de gaten kregen dat er mensen al een uur! stonden te wachten... Gelukkig greep er iemand in en na wat gezellige onderonsjes, dat is wat ik hier zo geweldig vind, stonden wij na een stief kwartiertje weer buiten, met de juiste bestelling en dat was best een unicum deze ochtend..



De rest van de dag was redelijk saai, voor een ander dan. Wij bezochten de Gap Store, Old Navy, Tommy Hilfiger, Aeropostale en uiteraard ook wat andere winkels, maar daar kochten we niets..
En reden met een auto vol, om half 4 naar Panera Bread om een late sandwich te nuttigen, ik nam een soepje, met spinazie, broccoli, zon gedroogde tomaten en een soort noodles het was lekker en kwam van de light selectie!
Hierna was een Walmart ons doel, waar we wat flesjes drinken, een klein Coleman koeltasje, oversized badhanddoeken, Jelly beans in 41 smaken (yes) en voor Sterre peanut nutter Oreo's, fruit, cereals en melk, voor ontbijt inkochten, maar toen was ik het toch echt beu, de winkels..
Wat ons opviel is dat het assortiment wel wat gewijzigd is, zo waren onze geliefde zakken met sliced appels niet te vinden, wel waren er nu bakken, maar wat moet ik met 70 stukjes appel?
Na alles naar het motel te hebben gesleept en te hebben opgeruimd, alle kaartjes verwijderd etc..

Zijnde uiteindelijk bij Applebees gaan eten en zo sloten we deze eerste Florida dag heel moe maar voldaan af.
Wanneer ik kan opladen is echt een raadsel, want de WiFi valt me overal wat tegen. Alleen bij Panera Bread was die gisteren goed genoeg om te posten...

Morgen een dagje naar zee!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal bijgelezen, wat lekker dat jullie er zijn en al aan het genieten zijn, en goed geslaagd met het shoppen!. Morgen dagje naar zee, terwijl hier de verwarming weer aanstaat. ENJOY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, meteen goed geshopt, goed gedaan :-) Veel plezier aan zee.

    BeantwoordenVerwijderen