woensdag 6 januari 2016

Nog even (opnieuw) voorstellen?!

Hi! 

Leuk dat je eens komt kijken en misschien dit blog wel gaat volgen, ons derde blog, maar onze 4e Florida vakantie..

Wie wij zijn? Ik, Monique, inmiddels 47 jaar (au), alleenstaande, hardwerkende, al zeg ik het zelf, co-moeder en Sterre, mijn dochter van 15.




Inmiddels gaan we al voor het 11e jaar met zijn tweetjes op vakantie.
Wat ooit begon op Spaanse, Franse of Belgische campings, met zijn twee in een flinke tent, is inmiddels uitgemond in een 4e Florida reis.  
Tussendoor hebben we uitstapjes gemaakt naar oa Parijs, de Drôme, Praag, Egypte, de Dordogne, Toscane, de Ardennen, de Jura en de Ardèche. 

In het dagelijks leven, ben ik zo'n 50 uur per week, voor mijn werk buiten de deur. Ik werk als Billing Manager bij een groot expeditie bedrijf en in mijn vrije tijd vind ik het hartstikke leuk om te lezen, muziek te luisteren, zo nu en dan een concertje te bezoeken, soms wat te schrijven en om te organiseren.. 
Een reünie, een etentje, een advertentie, een blog, als ik geïnspireerd ben, lukt veel best aardig.. Ook ben ik best wel trots op onze huidige woning..




Sterre, woont de helft van de tijd bij mij, besteedt vooral veel tijd en aandacht aan school (4-HAVO), leest graag Engelse boeken (Hunger Games, Harry Potter) en kijkt misschien wel even graag naar de bijbehorende films. Dit natuurlijk naast de momenten dat ze socialized met vriendinnen en vrienden.

Oh! Wat we niet mogen vergeten, er wonen ook nog 2 roodharige mannen bij ons in huis, Garfield en Elmo.



1 opmerking: