zondag 27 maart 2016

Minder dan een maand voor vertrek.... oh wat een vooruitzicht..

Om precies te zijn nog 27 nachtjes te gaan..

27 dagen nog maar!!

We praten er veel over, het heerlijke vooruitzicht wat ons te wachten staan, we hebben er zo veel zin in..
Het mooie weer waar ik naar smacht.
We praten nog wekelijks over het aantal Disney dagen. Gepland zijn er 2. 1 dag AK en 1 dag MK en daarnaast nog 2 dagen Universal, die kaartjes liggen hier al sinds kerst in de kluis.





Maar die prijs, die prijs van Disney.. grrrr dus iedere week steekt bij mij de gedachte de kop weer op, zullen we maar meer dagen naar Disney gaan?? En steeds weer zegt die verstandige dochter van mij; Nee Mam, laten we dat niet doen, anders zien we niet zoveel van de rest van Florida en dat willen we toch ook? Kennen jullie dat ook zulke hele verstandige kinderen? En ze heeft gelijk, ik weet ook dat ik na een paar dagen parkenmoe word.. het is het verlangen wat mijn twijfel voedt denk ik.

Nog niet zo lang geleden zijn we begonnen met het bekijken van Florida vakanties op You Tube, dit door wat hele leuke vlogs op www.floridaforum.nl, die laten zoveel leuke todo en to see plaatsen zien, maar ook veel herinneringen...

Al snel vonden we ook een leuk stel, Tim en Jenn uit Orlando, die met hele grote regelmaat de parken bezoeken en daar vlogs van maken, die ze vervolgens op You Tube opladen.




De intro;  https://www.youtube.com/watch?v=FvxE83jMOk4


Soms is het echt een dagje met thema, bijvoorbeeld Mardi Grass of Halloween, soms ook is het niet meer dan een update over de veranderingen in een park.
Wij zijn er gek op geworden en kijken inmiddels wekelijks de nieuwste vlogs en hebben ook inmiddels 2x de live vlog gevolgd,stiekem hopen we ze tegen het lijf te lopen in een van de parken!

Naast 4 dagen theme park, staan de volgende bestemmingen/activiteiten ook op de planning.

Dagje strand; Vanaf Satelite Beach, via Cocoa Beach naar Daytona Beach om daar 's avonds wat rond te hangen.


En nog zo'n dagje maar dan vanaf Anna Maria Island afzakken tot aan Sarasota Beach/Siesta Key en daar de sunset beleven..



Dagje Spring Park, welke is nog niet besloten, ik wacht voor nu even wat reacties op het forum af.

Al met al hebben we zo al 7 dagen gepland, tel daar de reisdag heen en terug bij dan zitten we al op 9 van de 13 dagen..

We gaan ook shoppen natuurlijk, veel shoppen! Ik ben een week geleden begonnen met Weight Watchers omdat ik ook over dat deel van mijn leven weer de regie in handen wil krijgen. Laten we zeggen dat als ik niet zo goed in mijn vel zit, ik wat ongewenste kilo's aankom.. mijn plan is om iig broeken in te kleine maten te gaan kopen bij vriend Tommie Hilfiger, mooie beloning als ik mijn doel haal..

Ook naar de momenten waarop we de inwendige mens gaan verzorgen kijken we uit.
Jawel, zelfs het (uit) eten levert ons gespreksstof op, maar daar meer over in een volgend blog..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten